TE RUGĂM SĂ CITEȘTI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE
  1. TERMENI ȘI CONDIȚII
Acceptarea Termenilor de Utilizare

1.1. Acest document (publicat în format electronic la adresa: www.id.md, împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă ceea ce vom denumi generic "Termeni și condiții" sau "Termenii", adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, în calitate de Prestator/Vânzător și tine, în calitate de client care decizi să beneficiezi de serviciile noastre sau să achiziționezi un serviciu de pe site-ul nostru.

1.2. Prestatorul de servicii/bunuri în acest caz suntem noi:
1.3. În Calitate de Beneficiar/Client al serviciilor noastre poți fi tu, având calitatea de persoană persoană juridică.
Accesarea www.id.md (Platformei), implică acceptarea necondiționată a Termenilor și Condițiilor, ce îi vom detalia mai jos. În cazul în care nu vei accepta Termenii și Condițiile, nu vom putea încheia acest contract și respectiv furniza serviciile/bunurile pentru care optezi, eventual să răspundem la solicitările pe care le-ai putea avea.

1.4.Cine ești tu?
La etapa inițială, ești o persoană care ai ajuns pe Platformă în căutarea unui Produs/Serviciu pe care ți l-am putea oferi noi. La etapa dată ești un Utilizator al site-ului www.id.md. Din moment ce vei solicita serviciul la noi pe site, iar noi urmează să cerem anumite detalii pentru a o onora, vei avea calitatea de Client/Beneficiar al serviciilor noastre, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi, semnând în acest sens un Contract Electronic, încheiat în conformitate cu prevederile Legii Republicii Moldova nr. 284 din 22.07.2004 privind comerţul electronic.

2. DEFINIȚII. OBIECTUL.

2.1. Pentru a aduce unele clarificări asupra termenilor specifici produsului/serviciilor noastre și a permite parcurgerea ușoară a documentului, îi vom descrie chiar aici:
2.2. Prestatorul se obligă la prestarea de servicii de conectare la Platforma ID.md a Beneficiarului, inclusiv mentenanța platformei și asistență acordată de către echipa id.md pe întreaga durată relațiilor contractuale.

2.3. Beneficiarul se obligă să plătească pentru serviciile menționate în prezentul contract și anexelor încheiate ulterior, în conformitate cu prețurile indicate pe site-ul web al Prestatorului, conform tarifului ales de Beneficiar și modul specificat în prezentul acord.

2.4. Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate („Politica de Confidențialitate"), care completează aceşti Termeni și Condiții. Te rugăm să parcurgi în întregime Politica de Confidențialitate aici: se va insera link-ul către Politica de Confidențialitate.

2.5. Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.

2.6. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea "Termeni și condiții". Relația dintre Vânzător și Utilizator/Beneficiar va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv solicitării produsului/serviciului.
3. POLITICA PLATFORMEI ID.md

3.1. Caracteristici principale ale accesului la cabinetul personal (al întreprinderii) ce prevede încărcarea, semnarea și stocarea de documente electronice de către Beneficiar.
Pe scurt: trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu folosim Site-ul în modalități care contravin legii sau bunelor moravuri. Solicitarea produsului/serviciului pe o faci la noi pe Site se va considera acceptata doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru.

3.2. Accesul la Platforma ID.md în vederea efectuării unei solicitări a serviciului este permis oricărui potenţial Beneficiar care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi serviciile oferite, cu respectarea acestor termeni și condiţii.

3.3. Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației Republicii Moldova în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi sau Partenerii noștri (prin "Afiliați" înțelegem persoane din același grup din care facem și noi parte, iar prin "Parteneri" persoanele cu care avem o relație de colaborare sau contractuală).

3.4. Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei solicitări de serviciu, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă ( telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.

3.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor/Serviciilor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie din partea noastră, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Vom depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă.

3.6. Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Serviciilor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, și ați plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.

3.7. Vom putea publica pe Platformă informații despre Produse/Servicii și/sau promoții pe care le avem, fie ale noastre, fie ale Partenerilor noștri, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Te rugăm să ai în vedere că vor putea exista situații în care nu vom putea afișa stocul sau să actualizăm datele în timp real, dar te vom informa până să confirmăm solicitarea făcută, iar tu vei putea decide dacă accepți sau nu noile condiții.

3.8. Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință.

3.9. Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.

3.10. Notificarea primită prin e-mail de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei cereri de a beneficia de serviciile noastre are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Comanda se consideră acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea în format electronic, serviciului comandat de tine. În cazul în care ai făcut deja Plata pentru respectivă Comandă și nu o vom accepta, îți vom returna sumele transferate.

3.11. Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care sunt agreate condițiile contractuale (prin semnarea contractului propriu-zis) și când începem să prestăm Serviciile conform specificațiilor.

3.12. Te rugăm să ai în vedere că doar canalele oficiale de comunicare pe care le indicăm vor fi avute în vedere atunci când ne ocupăm de cererea ta. Prin urmare, dacă ai decis să ne contactezi printr-un alt mod, acest lucru nu va fi luat în considerare în mod oficial, dar vom depune toate eforturile să îți răspundem în timp util, în funcție de capacitatea noastră.

4. ORDINEA DE PRESTARE A SERVICIILOR

4.1. Pe scurt vom reda modalitatea în care poți accesa serviciile noastre, cum procesăm comanda serviciilor/produsului, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, cînd se consideră comanda finalizată.

4.2. Vei putea solicita serviciul/produsul prin una din modalitățile indicate pe Site, respectiv prin accesarea butonului "înregistrare" sau la telefon, unde ulterior echipa id.md va reveni cu un e-mail sau apel informativ despre informația necesară. Dacă soliciți serviciul prin accesarea butonului "înregistrare" va fi necesar să completezi câmpurile goale cu (Denumirea companiei, Nume Prenume, un număr de contact și adresa de E-mail), informație necesară și în cazul apelului telefonic sau adresării unei scrisori electronice.

4.3. Comanda serviciului se consideră preluată în momentul în care ați furnizat toate datele necesare sau cele solicitate suplimentar de colegii noștri la etapa creării Cabinetului Personal. Din acel moment avem la dispoziție 72 ore pentru a vă înregistra pe deplin pe Platforma și puteți beneficia din plin de serviciile oferite. În cazul furnizării de date greșite sau incomplete, ne rezervăm dreptul de a mari perioada de înregistrare în cadrul ID.md.

4.4. Solicitările serviciului pot fi efectuate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, între orele 9-18. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare. În cazul Produselor livrate electronic, este posibil ca procesarea să intervină în mod automat și Produsul să fie livrat imediat după efectuarea Tranzacției, de obicei în funcție de modalitatea de plată aleasă.

4.5. Ne rezervăm dreptul să validăm solicitarea serviciului înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.

4.6. Prin completarea și trimiterea cererii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. După caz ai împuternicirea necesară să o faci.

4.7. Din moment ce a fost înregistrată compania dumneavoastră cu statul de Cabinet Personal, conform solicitărilor de informații în cursul înregistrării, vom înregistra și o persoană fizică delegată de către dumneavoastră cu rol de Super User (administrator al cabinetului personal) având activată semnătura electronică. Anume din acest moment putem considera că comanda serviciului a fost onorată cu succes, în cursul utilizării, colegii noștri vă stau la dispoziție pentru a vă oferi asistența necesară.

4.8. Din momentul finalizării comenzii, rolul deplin de administrare a Cabinetului Personal revine Super Userului, rolul de a adăuga persoane în cabinetul personal, de ai șterge sau de a face anumite modificări.

4.9. Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv apel telefonic sau e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.

4.10. Din momentul înregistrării, beneficiezi de 30 zile calendaristice de folosire pe deplin cu titlu gratuit de serviciile platformei.

4.11. Totodată ne obligăm să oferim asistență tehnică necesară pentru ca platforma sa funcționeze pe deplin conform destinației și termenilor contractuali. Echipa noastră este la dispoziție pentru a răspunde solicitărilor tale atât prin apeluri telefonice cît și scrisorilor electronice.

4.12. Produsele/Serviciile cumparate prin intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului profesional, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Contract. În măsura în care dorești să utilizezi Serviciile/Produsul comandate și pentru uzul profesional (cum ar fi, spre exemplu, pentru clienți pe care îi ai), te rugăm să ne contactezi pentru a discuta o ofertă personalizată.
5. PREȚ. PLATĂ.

5.1. După ce ați beneficiat de cele 30 zile de testare gratuită a funcționalității Platformei, vă vom trimite spre semnarea un alt contract de prestări servicii cu plata abonamentului lunar și angajamentele ce ni le asumăm pe parcurs.

5.2. Achitarea contractului se va face anticipat, la începutul fiecărei luni, suma abonamentului este de 500 (cinci sute)lei.

5.3. Vom putea actualiza în orice moment prețurile serviciilor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele servicii/produs. Despre modificările în acest sens vă vom informa cu un preaviz de 5 zile, expediat la poșta electronică.

5.4. Prețul pentru procurarea versiunii cutie a platformei (care va fi implementată în cadrul companiei dumneavoastră), se obține prin crearea unei oferte separate, negociate în baza necesităților pe care le aveți.

6. OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI

6.1. Să furnizeze informații complete și veridice. Noi nu purtăm răspundere pentru consecințele care au apărut din cauza incorectitudinii datelor furnizate de către tine.

6.2. Să îndeplinească condițiile stabilite în prezentele Termeni și Condiții.

6.3. Să efectueze la timp plata pentru servicii în conformitate cu prezentul Contract.

6.4. Să nu utilizeze serviciile furnizate de către noi pentru a desfășura activități care contravin legislației naționale și internaționale.

6.5. Să înainteze solicitări pentru suspendarea serviciului înainte de facturare pentru următoarea perioadă, pentru a evita retragerea automată a fondurilor transferate.
7. UTILIZAREA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL A PERSOANELOR FIZICE

7.1. Prin utilizarea Platformei, Clientul înțelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

8. RESPONSABILITĂȚILE PĂRȚILOR
8.1. Noi/Prestatorul suntem responsabili pentru întreruperile în furnizarea serviciilor conform Comenzii, cu excepția cazurilor în care întreruperile au fost cauzate de acțiuni ale tale (având calitatea de Client) sau de acțiunile unor terțe părți.

8.2. Limita maximă a răspunderii Prestatorului pentru daune reale este limitată la suma egală cu prețul serviciilor furnizate de Furnizor, care urmează să fie prestate Beneficiarului în luna în care au avut loc daunele reale. Noi nu purtăm răspundere față de Beneficiar pentru pierderile indirecte (veniturile sau altele asemenea).

8.3. Prestatorul nu este responsabil:

  • Pentru întreruperile în furnizarea serviciilor, dacă acestea au fost cauzate de acțiunile Beneficiarului și / sau ale unei terțe părți.
  • Pentru orice pierdere cauzată Beneficiarului datorită utilizării serviciilor prestate de către noi, în cazurile în care Beneficiarul a fost informat cu privire la posibilitatea unor astfel de daune sau astfel de daune sunt rezultatul acțiunilor Beneficiarului.
  • Pentru conținutul și veridicitatea oricăror informații care sunt transmise sau primite prin intermediul serviciilor furnizate.
  • Pentru funcţionalitatea echipamentelor și software-ului ce aparțin Beneficiarului și care sunt utilizate de Beneficiar.
  • Pentru pierderea profitului și / sau a veniturilor, precum și pentru pierderile indirecte ale Beneficiarului pe durata utilizării sau neutilizării (integrale sau parțiale) a serviciilor noastre.
  • Pentru starea tehnică a rețelei la care este conectat Beneficiarul.
  • Pentru probleme legate de utilizarea de către Beneficiar a software-ului și a hardware-ului neautorizat.
  • Pentru acțiuni necalificate ale Beneficiarului sau ale reprezentanților săi, care se referă la utilizarea serviciului.
  • Pentru funcționalitatea software-ului furnizat Beneficiarului în cazurile în care Beneficiarul, în mod intenționat sau neintenționat, a perturbat funcționalitatea lor, a șters sau a modificat fișierele de sistem sau de lucru.
  • Pentru funcționalitatea și corespunderea pentru utilizare a software-ului și a hardware-ului dezvoltat de o terță parte.
8.4. Beneficiarul este responsabil:

  • Pentru respectarea legii, de către Beneficiar sau de o terță parte prin utilizarea serviciilor prestate de către Prestator Beneficiarului.
  • Pentru respectarea condițiilor prezentelor Termeni și Condiții.
  • Pentru respectarea termenelor și a procedurii de plată pentru servicii.
9. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

9.1. Tot ceea ce vezi pe Platformă ne aparține din punct de vedere al proprietății intelectuale sau avem drept de folosire asupra lor, iar tu te obligi să nu ne încalci aceste drepturi și să nu folosești nimic de pe Site fără acordul nostru.

9.2. Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse deținute sau utilizate de noi sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a noastră sau după caz, a licențiaților Prestatorului. Beneficiarul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.

9.3. Utilizatorul/Beneficiarul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în alineatul de mai sus. Utilizatorul/Beneficiarul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale serviciilor etc., fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod.

9.4. Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Utilizatorului/Beneficiarului de către Prestator, orice informație comunicată Utilizatorului/Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Prestator, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Prestatorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Prestatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obține în acest sens în mod direct sau indirect (cum ar fi prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). Utilizatorul/Beneficiarul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești termeni și condiții.

9.5. Este interzis în mod expres orice alt mod de a utiliza conținutul disponibil pe Platformă în alte scopuri decât cele permise prin prezentul Regulament sau în condițiile de utilizare care îl însoțește, dacă acestea există.

10. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII

10.1. Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact" din Platformă pentru orice nelamurire sau probleme ai în legătură cu Produsele, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Platformei, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum telefon, e-mail, rețele de socializare etc.), pe care ți-o vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii furnizării Produselor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.

10.2. Pentru înaintarea și soluționarea de către noi a unei petiții, te rugăm sa vezi prevederile Regulamentului privind examinarea și soluționarea petițiilor - accesând acest link.

11. REZOLVAREA LITIGIILOR

11.1. Părțile rezolvă prin negociere toate disputele și dezacordurile care au apărut ca urmare a punerii în aplicare a prezentelor Termeni și Condiții.

11.2. În cazul în care este imposibil să se ajungă la un acord între Părți, diferendul va fi înaintat instanței de judecată competente a Republicii Moldova.

12. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE. NEEXECUTAREA OBLIGAȚIEI DATORITĂ UNUI IMPEDIMENT ÎN AFARA CONTROLULUI PĂRȚILOR

12.1. Nici Prestatorul și nici Clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor stipulate în acest document, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment în afara controlului părților, astfel cum este definit de Codul civil al Moldovei.

12.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului în afara controlului părților, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre Părți va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a relațiilor contractuale fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.
13. MODIFICĂRI LA ACEST DOCUMENT

13.1. Este posibil ca la anumite intervale de timp să modificăm acest document și vom decide care este maniera optimă de notificare a Utilizatorilor (pop-up, push notification, e-mail etc.).

13.2. Prin urmare îți recomandăm să accesezi această pagină pentru a citi întotdeauna cea mai recentă versiune.

Acest document a fost ultima oară actualizat la data de 28 decembrie 2020.